شرکت ابتکار صنعت همراه ایرانیان،در راستای ارتقا کیفیت خدمات ارائه شده، نظرخواهی از مشتریان را به عنوان الگو ،در دستور کار خود قرار داده و اعتقاد راسخ دارد که نظر شما می تواند نقش مهمی در بهبود فرآیند خدمات پس از فروش ایفا نماید.خواهشمند است با پاسخ گویی دقیق به سوالات،ما را در افزایش سطح کیفی خدمات یاری نمایید.
کیفیت خدمات شرکت را چگونه ارزیابی می نمایید ؟
میزان انتظار جهت پاسخگویی مسئول پذیرش ؟
نحوه برخورد کارشناسان فنی ؟
مهارت پرسنل فنی را چگونه ارزیابی می کنید ؟
پاسخگو بودن و در دسترس بودن پرسنل ؟
کیفیت ارائه خدمات نسبت به سایر همکاران ؟