رسیدگی به شکایات:
    سلام و عرض خوش آمدگویی خدمت شما مشتری گرامی به آگاهی می رساند امکان ثبت شکایات شما در سامانه رسیدگی به شکایات شرکت ابتکار صنعت همراه ایرانیان فراهم است. شما می توانید شکایت خود را ثبت نمائید. این واحد وظیفه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را بر عهده دارد. چنانچه از نحوه ارائه خدمات در هریک از شعب و یا نمایندگی های ابتکار صنعت همراه ایرانیان در سطح کشور،شکایتی دارید و شخصاَ ذینفع آن هستید و از شرکت درخواست رسیدگی دارید می توانید شکایت خود را در این سامانه ثبت نموده تا طبق مقررات به آن رسیدگی شده و پاسخ لازم خدمت شما ارائه گردد.
    در ضمن به عرضتان میرسانیم:

    درج شماره تلفن همراه و کد ملی شاکی برای احراز هویت، رسیدگی و ارائه پاسخ مناسب ضروری می باشد.